Torregiani , F., & Alonso, E. (2021). Senses, practices, and regulations associated with the inclusion of complementary virtual classrooms in FACSO (UNICEN). Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología.
Chicago Style (17th ed.) CitationTorregiani , Florencia, and Exequiel Alonso. Senses, Practices, and Regulations Associated with the Inclusion of Complementary Virtual Classrooms in FACSO (UNICEN). Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología, 2021.
MLA (9th ed.) CitationTorregiani , Florencia, and Exequiel Alonso. Senses, Practices, and Regulations Associated with the Inclusion of Complementary Virtual Classrooms in FACSO (UNICEN). Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología, 2021.