APA (7th ed.) Citation

Farina, J. A., Evangelista, I., Concari, S. B., Pozzo, M. I., Dobboletta, E., García Zubía, J., . . . Marchisio, S. Análisis de la idoneidad de una intervención didáctica para la enseñanza de la ley de Ohm, en el nivel universitario básico: Uso de laboratorio remoto = analysis of the suitability of a didactic intervention for the teaching of ohm law, at the basic university level: use of remote laboratory.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Farina, Juan Alberto, Ignacio Evangelista, Sonia Beatriz Concari, María I. Pozzo, Elsa Dobboletta, Javier García Zubía, Gustavo R. Alves, Unai Hernández-Jayo, and Susana Marchisio. Análisis De La Idoneidad De Una Intervención Didáctica Para La Enseñanza De La Ley De Ohm, En El Nivel Universitario Básico: Uso De Laboratorio Remoto = Analysis of the Suitability of a Didactic Intervention for the Teaching of Ohm Law, at the Basic University Level: Use of Remote Laboratory.

MLA (9th ed.) Citation

Farina, Juan Alberto, et al. Análisis De La Idoneidad De Una Intervención Didáctica Para La Enseñanza De La Ley De Ohm, En El Nivel Universitario Básico: Uso De Laboratorio Remoto = Analysis of the Suitability of a Didactic Intervention for the Teaching of Ohm Law, at the Basic University Level: Use of Remote Laboratory.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.