¿Nuevas políticas potencian nuevas experiencias?: Procesos de apropiación digital de lxs jóvenes de una escuela ProA en Córdoba, Argentina
Fil: Didier, Lucila. Universidad Nacional de Córdoba. Facultad de Ciencias Sociales. Centro de Estudios Avanzados; Argentina.
Main Author: | Didier, Lucila |
---|---|
Other Authors: | Martínez, Maria Cecilia |
Format: | masterThesis |
Language: | spa |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11086/549264 |
Similar Items
-
La nueva revolución digital : de la internet del consumo a la internet de la producción /
Published: (2015) -
Bridging digital divides = Reducir las brechas digitales : A framework for digital cooperation = un marco de colaboración digital /
Published: (2019) -
Landscape of digital literacy : how workers’ uneven digital skills affect economic mobility and business competitiveness, and what policymakers can do about it /
by: Bergson-Shilcock, Amanda
Published: (2020) -
La nueva brecha entre docentes secundarios del conurbano bonaerense: El capital tecnológico como principio de diferenciación
by: Mansour, Verónica
Published: (2023) -
Construction of Didactic Knowledge mediated by digital technologies: possibilities and limits of teaching practices in teacher training courses at university
by: Sansot, Sonia
Published: (2020)