Bossolasco, M. L., Casanova, B. A., Enrico, E. E., Dos Santos, D. A., & Enrico, R. J. (2018). Profiles of TIC appropriation and academic performance in university students. A case study using learning analytics. Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología.
Chicago Style (17th ed.) CitationBossolasco, María Luisa, Beatriz Adriana Casanova, Eugenia Elizabeth Enrico, Daniel Andrés Dos Santos, and Roxana Judith Enrico. Profiles of TIC Appropriation and Academic Performance in University Students. A Case Study Using Learning Analytics. Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología, 2018.
MLA (9th ed.) CitationBossolasco, María Luisa, et al. Profiles of TIC Appropriation and Academic Performance in University Students. A Case Study Using Learning Analytics. Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología, 2018.