El Catálogo Colectivo reúne los registros del material que posee cada una de las
bibliotecas de la Universidad Nacional de Córdoba, pudiendo encontrarse colecciones
especializadas y actualizadas en todas las áreas del conocimiento; lo que permite una
amplia visibilidad y garantiza el acceso al patrimonio documental de la Universidad.
Se encuentra disponible para toda la comunidad académica: estudiantes, docentes,
egresados e investigadores.
Si formas parte de la comunidad de la UNC también podés solicitar préstamos de material,
a cualquier biblioteca universitaria, utilizando el servicio de préstamo interbibliotecario,
independientemente de la facultad a la que pertenezcas, la carrera que curses o la cátedra
que dictes.
Assessing the practicum: The relationship between cooperating teachers’ beliefs and actual practices / Gabriela Helale
Scaffolding the learning-to-teach process in EFL Teacher Education: An analysis of the tutoring sessions between a practicum supervisor and the student-teachers / María Gimena San Martín
Supervisors’ feedback in ELT practicum as perceived by student teachers and (their) supervisors / Antonela Percara
The impact of mistakes at the micro level of pronunciation on the assessment of English Phonetics and Phonology II students’ oral performance / Andrea Canavos
Towards enhancing EFL academic literacy: The effect of genrebased instruction on summary-response writing / Natalia Dalla Costa
Writing about acquired disciplinary knowledge: On contextual relevance / Angélica Gaido
Morality on the stand: The strategic invocation of cultural knowledge in lay-witness examination / Débora Amadio
Managing accountability in public discourse: Evasion strategies at the Iraq War public hearings in the United Kingdom / Natalia Gallina
The construction of subjectivity in The Blind Assassin and Tracks / Laura Flores Calvo.