The impact of L1 and L2 argumentative writing training and awareness on L2 written production /

Bibliographic Details
Main Author: Pico, Maria Lelia
Format: Thesis Book
Language:English
Published: 2009.
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 23190
003 AR-CdUFL
005 20210902064054.0
008 100602s____||||ag |||||||||||||||||eng|d
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 TM_428_000000000000000_P598  |7 0  |9 27800  |a LENG  |b LENG  |d 2013-03-12  |l 7  |m 1  |o TM 428 P598  |p T0424  |r 2018-05-03  |s 2018-05-02  |w 2013-03-12  |y TESISM 
999 |c 20458  |d 20458 
040 |a AR-CdUFL  |c AR-CdUFL 
041 0 |a eng 
044 |a ag 
100 1 |a Pico, Maria Lelia  |9 4739 
245 1 4 |a The impact of L1 and L2 argumentative writing training and awareness on L2 written production /   |c Maria Lelia Pico ; directora Ana Maria Morra de de la Peña. 
260 |c 2009. 
300 |a 111 h. ;   |c 30 cm. 
500 |a Título otorgado: Maestría en Inglés, orientación en Lingüística Aplicada 
502 |a Tesis (maestría)--Universidad Nacional de Córdoba. Facultad de Lenguas, 2009 
504 |a Bibliografía: h. [106]-111 
650 0 |a Enseñanza de idiomas  |9 20742 
650 4 |a Escritura  |9 16034 
650 0 |a Tesis y disertaciones académicas  |9 18947 
650 4 |9 14187  |a Español 
650 4 |9 14934  |a Inglés 
650 4 |9 19474  |a Inglés como segunda lengua 
942 |c TESISM  |2 ddc