Towards inclusion and equity: some reflections on the European Higher Education system
Fil: Suárez, Cecilia Inés. Universidad Nacional de Córdoba. Facultad de Filosofía y Humanidades. Escuela de Ciencias de la Educación; Argentina.
Main Authors: | Suárez, Cecilia Inés, Gairín Sallán, Joaquín |
---|---|
Format: | bookPart |
Language: | eng |
Published: |
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11086/551216 |
Similar Items
-
Metric Characteristics of the Scale of Attitudes towards Persons with Disabilities (SAPD)
by: Sainz-Palafox, Miguel Angel, et al.
Published: (2022) -
Free higher education and equity
by: Delfino, José A.
Published: (2004) -
Decision, rupture, option: an experience of the Museum’s social role in favor of gender equity
by: Cavalcanti, Maria Clara Martins
Published: (2019) -
Avances y retos en la inclusión de colectivos en situación de vulnerabilidad en la educación superior
by: Suárez, Cecilia Inés, et al.
Published: (2023) -
Posibilidades y límites de la escuela en la inclusión de los adolescentes
by: Brigido, Ana María, et al.
Published: (2022)