Generador de ejercicios sobre web para la enseñanza de la Programación, basados en evaluación objetiva y respuesta corta para el LMS Moodle
Fil: Cebollada y Verdaguer, Marcelo. Universidad Nacional de Córdoba. Facultas de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales. Departamento de Computación. Laboratorio de Educación Virtual; Argentina.
Main Author: | Cebollada y Verdaguer, Marcelo |
---|---|
Format: | conferenceObject |
Language: | spa |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11086/547338 |
Similar Items
-
Moodle as supporting tool in the teaching of English for Tourism within the Communicative Approach
by: González, María Cristina, et al.
Published: (2014) -
Teacher training: a survey on the use of the resources available at Moodle after a training course for teachers
by: Aguirre Céliz, Cecilia, et al.
Published: (2015) -
TQ-Bot parametrizado para la enseñanza de lenguajes de programación en contextos LMS Moodle
by: Cebollada, Marcelo, et al.
Published: (2022) -
Educational biology teaching and learning with the Moodle platform
by: Quse, Ligia, et al.
Published: (2011) -
Evaluando a los estudiantes de Estadística con cuestionarios del entorno Moodle
by: Caro, Norma Patricia, et al.
Published: (2021)