Teaching teenagers : model activity sequences for humanistic language learning /

Bibliographic Details
Main Author: Puchta, Herbert, 1951-
Other Authors: Schratz, Michael, 1952-
Format: Book
Language:English
German
Published: London : Longman, 1993.
Series:Pilgrims Longman teachers resource books
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 3816
003 AR-CdUFL
005 20210831064119.0
008 991223s1993 enka b 001 0 eng d
700 1 |9 13551  |a Schratz, Michael,  |d 1952-  
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 PB_420_700000000000000_P961  |7 0  |9 5107  |a LENG  |b LENG  |d 2013-03-12  |e Compra 1996  |l 1  |m 2  |o PB 420.7 P961  |p 021546  |r 2018-11-23  |s 2018-09-19  |w 2013-03-12  |y LIBRO 
999 |c 4216  |d 4216 
020 |a 0582037638 
020 |a 9780582037632 
040 |a AR-CdUFL  |c AR-CdUFL 
041 1 |a eng  |h ger 
082 0 |a 420.712 
100 1 |9 17901  |a Puchta, Herbert,   |d 1951-  
240 1 0 |a Handelndes Lernen in Englischunterricht.   |l Inglés 
245 1 0 |a Teaching teenagers :   |b model activity sequences for humanistic language learning /   |c Herbert Puchta and Michael Schratz. 
260 |a London :  |b Longman,   |c 1993. 
300 |a vii, 135 p. :   |b il. ;   |c 25 cm. 
490 0 |a Pilgrims Longman teachers resource books 
500 |a Publicado en asociación con Pilgrims Language Courses Traducción de: Handelndes Lernen in Englischunterricht 
504 |a Bibliografía: p. 133 
650 0 |a Enseñanza de idiomas  |9 20742 
650 4 |a Escuela activa  |9 9666 
650 4 |9 6433  |a Educación secundaria 
650 4 |9 14934  |a Inglés 
651 4 |a Gran Bretaña  |9 15540 
942 |c LIBRO  |2 ddc