ELT at state secondary schools in Córdoba : do teachers approach the teaching of English as a structural system and/or as tool for communication? /

Bibliographic Details
Main Author: Milanesio, Carmen María
Format: Thesis Electronic Software
Language:English
Published: 2014.
Subjects:

MARC

LEADER 00000nmm a22000007a 4500
003 AR-CdUFL
005 20231128152922.0
007 co |g ||||||||
008 161129s2014 ag |||||q|||| 00| 0 eng d
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 T_662_000000000000000  |7 0  |9 32499  |a LENG  |b LENG  |d 2016-11-29  |e Donación  |l 1  |o T 662  |p T0662  |r 2016-12-02  |s 2016-11-29  |w 2016-11-29  |y CDROM  |z Solicitar en Sección Préstamos 
999 |c 23193  |d 23192 
040 |a AR-CdUFL  |c AR-CdUFL 
100 1 |9 25493  |a Milanesio, Carmen María 
245 1 0 |a ELT at state secondary schools in Córdoba :   |b do teachers approach the teaching of English as a structural system and/or as tool for communication? /   |c Carmen María Milanesio ; director Mario López Barrios. 
260 |c 2014. 
300 |a 1 CD-Rom ;   |c 12 cm. 
500 |a Maestría en Inglés con Orientación en Lingüística Aplicada. 
502 |a Tesis (Maestría)--Universidad Nacional de Córdoba. Facultad de Lenguas, 2014. 
650 4 |9 14934  |a Inglés 
650 4 |9 19474  |a Inglés como segunda lengua 
650 4 |9 6433  |a Educación secundaria 
650 0 |a Competencia comunicativa  |9 19150 
651 4 |9 23014  |a Córdoba (Argentina) 
700 1 |a López Barrios, Mario  |e dir.  |9 4525 
942 |2 ddc  |c TESISM 
945 |a mg  |d 2016-11-29