Scaffolding the learning-to-teach process in EFL Teacher Education : an analysis of the tutoring sessions between a practicum supervisor and the student-teachers /

Bibliographic Details
Main Author: San Martín, María Gimena
Format: Thesis Electronic Software eBook
Language:English
Published: 2015.
Subjects:
Online Access:https://rdu.unc.edu.ar/bitstream/handle/11086/2472/SAN%20MARTIN%2c%20Gimena.pdf?sequence=1&isAllowed=y
LEADER 00000nmm a22000007a 4500
003 AR-CdUFL
005 20231128152922.0
007 co |g ||||||||
008 160314s2015 ag |||||q||d| 00| 0 eng d
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 T_617_000000000000000  |7 0  |9 31840  |a LENG  |b LENG  |d 2016-03-14  |e Donación  |l 1  |o T 617  |p T0617  |r 2016-09-05  |s 2016-08-26  |w 2016-03-14  |y CDROM  |z Solicitar en Sección Préstamos 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 REPOSITORIO_DIGITAL_UNC  |7 0  |9 34947  |a LENG  |b LENG  |d 2020-04-15  |l 0  |o Repositorio Digital UNC  |r 2020-04-15  |w 2020-04-15  |y URL  |u https://rdu.unc.edu.ar/bitstream/handle/11086/2472/SAN%20MARTIN%2c%20Gimena.pdf?sequence=1&isAllowed=y 
999 |c 22836  |d 22836 
040 |a AR-CdUFL  |c AR-CdUFL 
100 1 |9 25215  |a San Martín, María Gimena 
245 1 0 |a Scaffolding the learning-to-teach process in EFL Teacher Education :   |b an analysis of the tutoring sessions between a practicum supervisor and the student-teachers /  |c María Gimena San Martín ; director Mario López Barrios. 
260 |c 2015. 
300 |a 1 CD-Rom ;   |c 12 cm. 
502 |a Tesis (maestría)--Universidad Nacional de Córdoba. Facultad de Lenguas, 2015. 
504 |a Bibliografía: p. 123-129 
530 |a Disponible en línea:   |b Repositorio digital de la UNC, RDU 
650 4 |9 14934  |a Inglés 
650 0 |a Formación de docentes  |9 22344 
650 0 |a Relación alumno-docente  |9 1807 
650 0 |a Enseñanza de idiomas  |9 20742 
700 1 |a López Barrios, Mario  |e dir.  |9 4525 
856 4 |u https://rdu.unc.edu.ar/bitstream/handle/11086/2472/SAN%20MARTIN%2c%20Gimena.pdf?sequence=1&isAllowed=y 
942 |2 ddc  |c TESISM 
945 |a mg  |d 2016-03-14