Metacognitive writing strategies in academic writing : the path to enhance autonomy and to become expert writers /

Bibliographic Details
Main Author: Díaz, Gisela
Format: Thesis Electronic Software eBook
Language:English
Published: 2013.
Subjects:
Online Access:https://rdu.unc.edu.ar/bitstream/handle/11086/1130/TESIS%20D%c3%8dAZ%2cGISELA.pdf?sequence=1&isAllowed=y

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 a 4500
003 AR-CdUFL
005 20200415154910.0
007 co |g ||||||||
008 131106s2013 ag q| d 00| 0 eng d
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 T_539_000000000000000  |7 0  |9 29027  |a LENG  |b LENG  |d 2013-11-06  |l 0  |o T 539  |p T0539  |r 2013-11-06  |w 2013-11-06  |y CDROM  |z Solicitar en Sección Préstamos 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 REPOSITORIO_DIGITAL_UNC  |7 0  |9 34967  |a LENG  |b LENG  |d 2020-04-15  |l 0  |o Repositorio Digital UNC  |r 2020-04-15  |w 2020-04-15  |y URL  |u https://rdu.unc.edu.ar/bitstream/handle/11086/1130/TESIS%20D%c3%8dAZ%2cGISELA.pdf?sequence=1&isAllowed=y 
999 |c 21011  |d 21011 
040 |a AR-CdUFL  |c AR-CdUFL 
041 0 |a eng 
044 |a ag 
100 1 |9 23372  |a Díaz, Gisela 
245 1 0 |a Metacognitive writing strategies in academic writing :   |b the path to enhance autonomy and to become expert writers /   |c Gisela Díaz ; directora María Inés Valsecchi. 
260 |c 2013. 
300 |a 1 CD-Rom ;   |c 12 cm. 
502 |a Tesis (Maestría)--Universidad Nacional de Córdoba. Facultad de Lenguas, 2013. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas 
530 |a También disponible en línea, Repositorio UNC.   |u http://rdu.unc.edu.ar/handle/11086/1130 
650 4 |9 16034  |a Escritura 
650 4 |a Estrategias metacognitivas  |9 23268 
650 4 |9 19689  |a Escritura académica 
650 4 |9 14934  |a Inglés 
700 1 |9 23373  |a Valsecchi, María Inés  |e dir. 
856 4 |u https://rdu.unc.edu.ar/bitstream/handle/11086/1130/TESIS%20D%c3%8dAZ%2cGISELA.pdf?sequence=1&isAllowed=y 
942 |2 ddc  |c TESISM