Teacher cognition : the nature and development of preservice teachers' beliefs about the teaching of English to young learners /

Bibliographic Details
Main Author: Lauría de Gentile, Patricia
Format: Thesis Book
Language:English
Published: 2010.
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 24269
003 AR-CdUFL
005 20210902064111.0
008 110411s2010||||ag ||||||m||||||||||eng|d
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 TM_428_007000000000000_L384  |7 0  |9 27805  |a LENG  |b LENG  |d 2013-03-12  |l 15  |m 2  |o TM 428.007 L384  |p T0434  |r 2018-05-03  |s 2018-05-02  |w 2013-03-12  |y TESISM 
999 |c 20463  |d 20463 
040 |a AR-CdUFL  |c AR-CdUFL 
041 0 |a eng 
044 |a ag 
082 0 |a 428.007 
100 1 |9 7024  |a Lauría de Gentile, Patricia 
245 1 0 |a Teacher cognition :   |b the nature and development of preservice teachers' beliefs about the teaching of English to young learners /   |c by Patricia Lauría de Gentile. 
260 |c 2010. 
300 |a 122 h. ;   |c 30 cm. 
500 |a Maestría de Ingles con orientación a la Lingüística Aplicada 
502 |a Tesis (Maestría)--Universidad Nacional de Córdoba, Facultad de Lenguas, 2010. 
504 |a Bibliografía: h. 117-122 
650 4 |a Aprendizaje  |9 19688 
650 0 |a Formación de docentes  |9 22344 
650 0 |a Tesis y disertaciones académicas  |9 18947 
650 4 |9 14934  |a Inglés 
942 |c TESISM  |2 ddc