Pulling the rope and Letting it go : analysing classroom dynamics that forster appropriation

Bibliographic Details
Other Authors: Fantini, Paola, Levin, Mariana, Levrini, Olivia, Tasquier, Giulia
Format: Slide
Language:English
Published: [s.l. : s.n.] 2014.
Subjects:
Online Access:Texto completo

MARC

LEADER 00000ngm a22000007a 4500
003 AR_CdUFM
005 20210918132227.0
006 a|||||o|||| 00| 0
007 cr |||||||||||
008 210918s2014 us||||| |||||| ||eng d
040 |a AR_CdUFM   |b spa  |d AR_CdUFM  
041 |a eng 
245 0 0 |a Pulling the rope and Letting it go :  |b analysing classroom dynamics that forster appropriation  |h [recurso electrónico] /  |c Paola Fantini, Mariana Levin, Olivia Levrini, Giulia Tasquier. 
260 |a [s.l. :  |b s.n.]  |c 2014. 
300 |a 1 recurso en línea (12 páginas) :  |b ilustraciones color 
650 4 |a Educación 
650 4 |a Práctica docente 
650 4 |a Formación de docentes 
700 1 |9 24862  |a Fantini, Paola 
700 1 |9 24863  |a Levin, Mariana, 
700 1 |9 23757  |a Levrini, Olivia 
700 1 |9 24864  |a Tasquier, Giulia, 
856 |u https://www.dropbox.com/s/dxtdcb5pd1yipdr/Pulling%20the%20rope%20and%20letting%20it%20go_Analyzing%20classroom%20dynamics%20that%20foster%20appropriation.pdf?dl=0  |y Texto completo 
942 |2    |c LIBROELECT 
945 |a MEG  |d 2021-09-18 
952 |0 0  |1 0  |2    |4 0  |6 LIBRO_ELECTRÓNICO  |7 0  |9 45406  |a MMA  |b MMA  |c Recurso en línea  |d 2021-09-18  |l 0  |o Libro electrónico  |p LE00066  |r 2021-09-18 00:00:00  |u https://www.dropbox.com/s/dxtdcb5pd1yipdr/Pulling%20the%20rope%20and%20letting%20it%20go_Analyzing%20classroom%20dynamics%20that%20foster%20appropriation.pdf?dl=0  |w 2021-09-18  |y LIBROELECT 
999 |c 20660  |d 20658