Marketing externalities and market development / M. Shahe Emran, Forhad Shilpi

Bibliographic Details
Main Author: Emran, M. Shahe
Format: Book
Published: Washington, D.C. : World Bank, Development Research Group, Rural Development, 2002
Series:Policy research working paper
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
082 |a F 382.104 E 20649 
090 |c 20799  |d 20799 
100 |a Emran, M. Shahe 
245 |a Marketing externalities and market development / M. Shahe Emran, Forhad Shilpi 
260 |b Washington, D.C. : World Bank, Development Research Group, Rural Development, 2002 
300 |a 31 p.  |b il. 
490 |a Policy research working paper 
500 |a Incluye referencias bibliográficas: p. 24-25. Donación Banco Mundial 
505 |a Incluye referencias bibliográficas: p. 24-25. Donación Banco Mundial 
650 |a EXTERNALIDADES 
650 |a ECONOMIA DE ESCALA 
650 |a MARKETING 
650 |a MODELOS ECONOMETRICOS 
700 |a Emran, M. Shahe 
920 |a 20649 F 
942 |c DOCU  |j F 382.104 E 20649 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 F_382_104000000000000_E_20649_  |7 0  |9 25796  |a BMB  |b BMB  |d 2010-01-01  |l 0  |o F 382.104 E 20649 F  |p 20649 F  |r 2010-08-26 00:00:00  |u 23257  |w 2010-08-26  |y DOCU 
999 |c 20743  |d 20743