Pricing and marketing rules with brand loyalty

Bibliographic Details
Main Author: Valdés Prieto, Salvador
Format: Book
Published: Santiago de Chile Pontificia Universidad Católica de Chile. Instituto de Economía 2002
Series:Documento de trabajo no. 210
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
003 arcduce
005 20120731113222.0
008 090623s2002 cl_||||| |||| 00| 0 eng d
040 |a arcduce 
082 |a 338.523015 
090 |c 15234  |d 15234 
100 |a Valdés Prieto, Salvador 
245 |a Pricing and marketing rules with brand loyalty  |c / Salvador Valdés Prieto 
260 |b Pontificia Universidad Católica de Chile. Instituto de Economía  |a Santiago de Chile  |c 2002 
300 |a 31 p. 
490 |a Documento de trabajo  |v no. 210  |x 0716-7334 
504 |a Incluye bibliografía 
650 |a PRECIOS  
650 |a COMPETENCIA MONOPOLISTICA  
650 |a MODELOS MATEMATICOS 
942 |c DOCU  |j F 338.523015 V 20136 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 F_338_523015000000000_V_20136_  |7 0  |9 18468  |a BMB  |b BMB  |d 2010-01-01  |l 1  |o F 338.523015 V 20136 F  |p 20136 F  |r 2016-06-22 00:00:00  |s 2016-06-22  |u 16599  |w 2010-08-26  |y DOCU 
999 |c 15209  |d 15209